FyzioFoot pořádá

Kongres Funkčního pohybu

Sobota 23. listopadu 2024 | Tyršův dům, Praha

Objevte cestu ke zdraví a pohybu bez bolesti.
Přijďte se setkat a učit od fyzioterapeutů a trenérů FyzioFoot a Fyziofitness Černošice.

Co je kongres Funkčního pohybu?

Srdečně vás zveme na unikátní Kongres funkčního pohybu, který se zaměřuje na zdravé cvičení a odstranění bolesti spojené s každodenním pohybem. Během celého dne se budeme věnovat problémům, jako jsou bolesti zad, kyčlí, kolen, chodidel, krku a mnoha dalších oblastí těla.
S využitím techniky, kterou vás naučíme, můžete v tréninku použít i těžší břeměna k regeneraci páteře a k uvolnění kloubů.

Čeká vás několik interaktivních stanovišť, kde budete mít možnost pod vedením zkušených lektorů vyzkoušet různé techniky a cviky zaměřené na zlepšení mobility a stability.

Co vás čeká?

• Stanoviště s individuálním přístupem k řešení konkrétních problémů s bolestí.
  • Praktické workshopy zaměřené na odstranění bolestí zad, kyčlí, kolen, chodidel a dalších partií.
  • Odborné konzultace s lektory, kteří vám vysvětlí principy funkčního pohybu.
  • Ukázky správných technik cvičení, kdy i zdvihání těžších předmětů pomůže odstranit bolesti zad.
cvičení ve skupině

Kongres je určen pro všechny, kteří chtějí pochopit své tělo, naučit se zdravě cvičit a předcházet tak bolestem způsobeným špatnými pohybovými návyky. Nezáleží na vaší věkové kategorii nebo fyzické kondici – naše stanoviště jsou vhodná jak pro začátečníky, tak pro pokročilé.

Kdy a kde

📍Tyršův dům - jedno z nejkrásnějších míst v ČR na břehu Čertovky vedle Kampy (mapa)
📅 Sobota 23. listopadu | 9:00 - 14:00

Vstupné